Czy warto wdawać się w nieczyste „przepychanki” z konkurencją?

Dość często słyszę o wykorzystywaniu Internetu do szkalowania konkurencji.

Drodzy mili właściciele klubów - w Internecie nie jesteście anonimowi. Pisanie, że „oni” mają gorszy klub lub instruktorów daje często odmienny skutek, szczególnie jeśli klienci zorientują się , że jest to nie prawda.

Klient, który sam się przekonał o tym, że został oszukany staje się ambasadorem klubu szkalowanego. Jego poczucie uczciwości nakazuje mu omijać kłamliwą konkurencję. Powiem więcej - korzystanie z takich mediów (nie uczciwe) spowoduje kompletny brak reakcji wśród czytelników. Oczywiście zawsze znajdą się „zadymiarze forowi", którzy tylko czekają na takie wypowiedzi, ale są oni marginesem.

Inteligentny klient dogłębnie przeanalizuje ofertę i profesjonalizm klubu i sam dokona słusznego wyboru. Z usług fitness klubów korzystają głównie osoby świadome potrzeby

ruchu, przychodzące mile spędzić czas, często z potrzeby poznania innych osób.

PAMIETAJCIE, DOBRY KLUB FITNESS SAM SIĘ OBRONI

Róbcie swoje, pogłębiajcie wiedzę, dbajcie o klienta i swój klub.

Klienci dostrzegą wasze zaangażowanie i dbałość o obiekt, odwdzięczą się dalszym korzystaniem z waszych usług.

Wiem, że czasami trudno się oprzeć ripoście na takim forum, ale trzeba próbować.